poniedziałek, 19 kwietnia 2010

O dentystach na facebooku

Udzielając się od dłuższego czasu na blipie zastanawiałem się, dlaczego jestem tam chyba jedyną osobą związaną ze stomatologią. Czy lekarze dentyści są naprawdę tak mało "zinternetowani"?
Cóż, blip to specyficzny serwis, nie każdy go rozumie, nie każdy się tam udziela. Poszukałem więc na czymś bardziej popularnym, na facebooku. I wynik jest słaby. Na hasło "dentysta" wyświetliła mi się jedynie lista czterech stron. Pierwsza z nich to facebookowy profil strony dentysta.org, na tablicy nie ma żadnych wpisów, profil jest praktycznie nieaktywny. Pozostałe trzy to reklamy gabinetów dentystycznych. Dwa pierwsze są zupełnie nieaktywne. Pozytywnym zaskoczeniem za to okazał się ostatni link. W porównaniu z poprzednimi jest bardzo aktywny, są na nim zdjęcia, statusy i filmiki z youtube.
Na hasło "stomatolog" wyników wyszukiwania jest jeszcze mniej, ale za to wyróżnia się ten profil.
Niestety jest to profil chorwacki.
Po wyszukaniu "zęby" uwagę zwróciły trzy profile, jedna strona i dwa prywatne. Linki zamieściłem na moim blipie.
Wyniki obecności dentystów na facebooku są więc słabe. Prawdopodobnie, gdybym wyszukiwał po hasłach zagranicznych byłoby dużo lepiej, ale interesuje mnie przecież polski udział w tym serwisie. Aby go troszeczkę zwiększyć sam założę stronę fanowską dla mojego bloga. Będzie o jedno miejsce na liście wyszukiwania więcej. Adres do tej strony już wkrótce na moim blipie i tutaj na blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli byłbyś tak miły, podpisz się. Ułatwi to ewentualną dyskusję.