poniedziałek, 26 kwietnia 2010

O tym czy warto zapisać się do PTSSu.

Poważnie się nad tym zastanawiam. W końcu jeśli się zapiszę to będę musiał opłacać składki, może i niewielkie, ale zawsze jakieś. Więc czy naprawdę warto?

Sądzę, że chyba tak. Jest kilka powodów. Niektórzy zapisali się, żeby mieć wstęp na towarzyszące zjazdom i wykładom zamknięte imprezy w klubach. To akurat mnie najmniej kręci, ale jednak jest to jakiś argument "za". Bardziej interesują mnie same wykłady. Wprawdzie konferencja w Łodzi podobno okazała się niewypałem, ale za to ta ostatnia, która odbywała się w Poznaniu była podobno rewelacyjna. Nie dość, że się żywo interesuję tematyką i chciałbym się dokształcać z praktycznych przedmiotów, to jest jeszcze ten pragmatyczny powód, że zyskałbym ogromną ilość ciekawych materiałów na tego bloga. Poza tym zachęcająca jest sama perspektywa wyjazdów na konferencje. Jakby nie patrzeć jest to pewna forma rozrywki i oderwania od codzienności.
Argumenty "przeciw" to oczywiście koszty, ale jeśli spojrzeć na powyższy fragment tekstu to widać, że są to pieniądze wydane na konkretne, wartościowe rzeczy.
Ostatecznie przekonałem sam siebie do zapisania się jak najszybciej, choć najbardziej prawdopodobny termin to początek przyszłego semestru.
Macie jakieś komentarze na ten temat? Z przyjemnością je przeczytam.

3 komentarze:

  1. Zapisuj się szybciutko, a potem jedziemy na wymianę!!! ;)

    Koleżanka A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, nie ma sprawy. :) Tylko mi potem powiesz do kogo mam z tym iść.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne. Zawsze do usług. ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli byłbyś tak miły, podpisz się. Ułatwi to ewentualną dyskusję.